Friday, 29 April 2011

Masjid diserbu DAP bergembira...

Sedih sungguh melihat anak-anak melayu PKR berbangsa Melayu Beragama Islam menyerbu dan membuat kecoh di tempat yang kita muliakan. sungguh memalukan. memaki hamun dan bertindak mcm  org kurang siuman. Ini semua adalah anak didik anwar. sampai masjid pun xhormati..patut lah DAP semakin kurang ajar mana taknya perangai AMK macam sampah dan bodoh.perbuatan puak politik yang kurang ajar dan biadap sanggup membuat kecoh dalam rumah Allah.Siapa yang ajar mereka ini kurang ajar sampai begini.sekali .Itu  Anwar kena jawab.Kesimpulannya, insiden di masjid itu sesuatu yang amat memalukan Islam.Begitulah, apabila  Anwar Ibrahim yang dianggap anugerah ‘Tuhan’ lebih hebat dari segala-galanya dengan pengikut-pengikutnya yang sanggup berbuat apa saja termasuk mencemarkan Rumah Allah

Chua Soi Lek Semakin bodoh!!!

Presiden MCA Datuk Seri Dr Chua Soi Lek boleh berambus dari BN!! apa muslihat lu bikin statment Jika PKR berani gubal perlembagaan dan hapuskan hak keistimewaan Melayu, saya adalah orang pertama angkat tangan untuk undi PKR. lu memang bangsat dan musuh dalam selimut. Bikin panassss!!!!! memang sah mca serpihan DAP..lu memang saja cari pasal lah! apa lu mau! sekolah cina berapa ratus juta sudah bagi! apa lagi lu mau! masa semasa lu timbalan presiden MCA pun lu mau hapuskan ketuanan melayu! lu memang bikin hal lah! kepada presiden MCA ingin satu pesanan..lu berambus dalam BN..BN tidak memerlukan MCA..MCA yang buat jahanam BN! musuh dalam selimut.. KEPADA BARISAN NASIONAL JANGAN TERLAMPAU BERLEMBUT KELAK SERPIHAN BANJINGAN INI AKAN MEMUSAHKAN BN..BERAMBUS KO MCA!!!!!

Thursday, 28 April 2011

Anwar mengamuk Azmin Gembira...

anwar mengamuk sakan apabila di tanya DNA.Jangan biadap dengan saya. Tanya soalan lain."TV3 adalah alat perkakas murahan Umno dan saya minta saudari ingat itu," herdiknya lagi. kahkahkahkah...anwar mulai gelisah apabila datuk eskay menyerahkan DNA nya semalam. Anwar menghampiri kemusnahan. Anwar menghampiri hari yang gelap sepanjang karier politiknya. Anwar menghampiri garisan penamat arena politiknya. sudah tentu azmin org yang paling gembira. Azmin sebagai timbalan presiden PKR akan menggantikan anwar sebagai Ketua Umum PKR..Cita-cita azmin kian tercapai,,azmin kini sedang tidur berdiri kerana sangat gembira..hahahah..kita tunggu pula keputusan mahkamah 16 mei kelak...pasti berita mengembirakan azmin..shamsidar juga senyum sinis melihat suaminya menerajui PKR..kak wan pula akan terus berkata anwar adalah suami yang baik dan beriman..nurul izah juga akan berkata papa terlalu hebat!!!! hahahahha.....

Wednesday, 27 April 2011

Melayu Tewas Di Tangan DAP....

Sejak peristiwa berdarah 13 May, kaum cina menunggu ruang dan peluang untuk menguasai bumi bertuah ini. Mereka merancang segalanya, jangka pendek, sederhana dan panjang. Mereka umpama harimau lapar menunggu mangsanya alpa.

Didalam kerajaan, ketika Melayu kuat dan bersatu padu, mereka mendapat segalanya melalui MCA dan GERAKAN. Dari sudut lain pula DAP mencabarnya sebagai penggerak untuk kerajaan memberikan apa tuntutan mereka. Sesungguhnya coina telah bersatu sejak lama dulu, mereka bersatu demi kecinaan mereka. DAP chauvanis adalah golongan pendesak mereka yang jelas tersangat rasis dalam segala tingkahlakunya.

Balasan Zina

ZINA adalah perbuatan keji dalam ajaran Islam dan mereka yang melakukannya mendapat dosa besar. Allah memberi amaran, bahawa balasan-Nya ke atas orang yang berzina tidak lain daripada neraka, yang Allah jadikan untuk menyeksa manusia yang ingkar terhadap larangan-Nya.
Firman Allah, yang bermaksud: “Dan janganlah kamu mendekati zina, sesungguhnya zina itu adalah satu perbuatan yang keji dan satu jalan yang sangat buruk.” (Surah al-Isra’, ayat 32).
Thabrani Ibni Abbas meriwayatkan, Rasulullah SAW bersabda bermaksud: “Jauhilah oleh kamu akan zina kerana kecelakaannya empat macam, iaitu hilang seri pada mukanya, disempitkan rezekinya, kemurkaan Allah atasnya, dan ia berkekalan dalam neraka.”

Tuesday, 26 April 2011

Rafizi amik hati anwar yang sedang berduka....

PKR mendakwa keputusan dalam pilihan raya negeri Sarawak pada 16 April lalu menunjukkan bukan hanya masyarakat Cina tetapi semua kaum mula beralih kepada Pakatan Rakyat..adeh apo kono ekau jang!!! kalau melayu sokong pakatan apa crita PAS??? menang semua kerusi ke??? PKR calon bumiputera menang 100% macam PBB ke??? POLO sokongan hachik ko! apa punya statment lah ko ni. nama je pengarah Stratergik tapi kayu..yang menang Banyak seat dalam pakatan pun DAP ler...hahah..Pakatan Haram akan hancur..PKR menumpang jelah dgn DAP lahanat tu.. barisan beruntung kerana pengarah stratergik PKR adalah kayu...wakakakakakak

Monday, 25 April 2011

Raja Petra Pula menangis!!

Apakah muslihat Raja Petra ni sebernarnya?? Pelbagai andaian telah berlegar-legar kita semua dengari. difahamkan juga raja petra sudah tidak mampu untuk sara diri di luar negara..dan yang terbaru kedengaran isteri beliau sedang sakit dan memerlukan rawatan kos yang tinggi.hmmm..tak tau lah dan semalam PDRM memaklumkan Raja Petra Kamaruddin kini disiasat mengikut Seksyen 203 Kanun Keseksaan kerana memberi maklumat palsu berhubung akuan bersumpahnya mengaitkan Perdana Menteri dan isteri Datin Seri Rosmah Mansor dengan pembunuhan wanita Mongolia, Altantuya Shaariibu, empat tahun lalu.Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Seri Mohd Bakri Mohd Zinin ketika dihubungi Bernama hari ini berkata, pengendali portal 'Malaysia Today' itu disiasat mengikut seksyen itu setelah keterangan diambil daripadanya semasa beliau berada di Bangkok, Thailand, dua hari lepas. sama-sama kita saksikan cerekarama ini...

ANWAR KANTOI!!! MASAK LAH KO!!!!

Pihak pendakwa dalam perbicaraan kes liwat membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim memberitahu Mahkamah Tinggi di sini hari ini bahawa profil DNA "lelaki Y" yang ditemui di dalam dubur Mohd Saiful Bukhari Azlan adalah milik pemimpin pembangkang itu. 
Dalam hujahnya pada akhir kes pendakwaan, Peguam Cara Negara II, Datuk Mohamed Yusof Zainal Abiden, berkata kesimpulan itu dibuat berdasarkan analisis DNA yang dilakukan ahli kimia, Nor Aidora Saedon terhadap sampel DNA yang diambil dari bilik lokap yang digunakan oleh Anwar dan oleh Dr Seah Lay Hong terhadap sampel yang diambil daripada Mohd Saiful.

Ummi Hafilda fail semula saman fitnah RM100 juta

KUALA LUMPUR: Ahli perniagaan, Ummi Hafilda Ali hari ini memfailkan semula saman fitnah RM100 juta terhadap bekas rakan perniagaannya dan pengendali laman berita Malaysiakini yang telah dibatalkan Mahkamah Tinggi pada 13 April lalu. 
Ummi Hafilda, 43, memfailkan saman itu melalui Tetuan Sahrihan & Hamdan di Mahkamah Tinggi Sivil dengan menamakan Nor Azman Abdullah @ Baginda Minda sebagai defendan pertama dan Mkini Dotcom Sdn Bhd yang menyelenggarakan laman berita Malaysiakini sebagai defendan kedua.


Ummi Hafilda, dalam pernyataan tuntutannya mendakwa defendan pertama dalam satu temuramah di lobi Bangunan Parlimen telah mengeluarkan kenyataan bersifat fitnah dan menyerangnya secara peribadi. 
Beliau mendakwa kenyataan yang dikeluarkan Nor Azman semata-mata untuk memalukannya dan berniat jahat. 

Ummi Hafilda juga mendakwa kenyataan Nor Azman seolah-olah beliau seorang wanita yang mempunyai banyak skandal dan amat tidak jujur, serta terbabit dengan bekas pembantu peribadi Datuk Seri Anwar Ibrahim, Mohd Saiful Bukhari Azlan, yang mengakibatkan pertuduhan liwat terhadap Anwar. 

Ummi Hafilda mendakwa defendan kedua telah secara cuai membenarkan penerbitan, penulisan dan penyiaran artikel bersifat fitnah itu di laman web www.malaysiakini.com pada 15 Mac lalu. 

Selain menuntut ganti rugi am sebanyak RM100 juta, plaintif turut memohon satu injunksi untuk melarang kedua-dua defendan daripada terus membuat kenyataan fitnah terhadapnya. - BERNAMA 

Sunday, 24 April 2011

Ahli Parlimen Gwo-Burne Loh menangis!!!!

mamat Gwo-Burne Loh ini sedang menangis kerana dengar-dengar dia akan digugurkan dalam PRU 13 nanti. info yang kami dapat mamat ini langsung xperform!!! dah lah xada pengalaman berpolotik pastu bole pulak Pakatan Haram  jadi kan calon MP!!!  persatuan penduduk di parlimen juga merungut pasal mamat ni. ada satu kes mamat ni dipanggil untuk merasmikan persatuan penduduk di kawasan kelana jaya. last-last xdapat datang. dia hantar wakil. tetiba kantoi mamat ni rupanya pergi konsert artis antarabangsa rupanya..wakakakakak...hiburan didahulukan rupanya..kan dah kantoi..penduduk punya lah bengang ngan mamat ni..wakaka..ini ke calon pakatan haram??? Parlimen Kelana Jaya Juga akan digantikan dengan seseorang yang di ADUN...CONFIRM mamat ni menangis..wakakakak

Saturday, 23 April 2011

Dr Mariah MP Kota Raja Bengang Kroni xdapat kerja Alam Flora!!!!


apakah hak seorang MP yang bukan tenderbord alam flora masuk ke mesyuarat dan meminta mesyuarat tender di berhentikan?? wah hebat sangat si mariah ni...dia sakit hati sbb semua kroni-kroni dia xdapat kerja alam flora tu..siap mengamuk..ini berlaku baru-baru ini semasa proses pemilihan kontraktor pembersihan alam flora dijalankan..akan didedah group-group mereka ini semua..kita ingat mulia sangat ke pas tu..rupa-rupanya lagi dasyat..pakatan haram sudah tahu yang mereka akan tersungkur dlm PRU 13 nanti sbb tu lah diorang rembat semua kerja2 dalam selangor ni...esok kita dedah kebodohan dan ketamakan ahli pakatan haram ini semua....

Friday, 22 April 2011

Panas!!! Yaakob Sapari dan Suhaimi Derhaka Rembat kerja Alam Flora??

Panas memang panas!!! difahamkan yaakob sapari dan suhaimi penderhaka sedang mengira keuntungan kerja-kerja pembersihan alam flora di kawasan MPSJ..difahamkan juga semasa mesyuarat memilih kontraktor keadaan menjadi tegang ekoran sampai ada pintu yg pecah akibat ketegangan tersebut. Azmizam Zamanhuri yg juga Naib AMK menjadi pencacai dan kini dibenci oleh ahli-ahli majlis kawasan MPSJ sedang menyusun kontraktor-kontraktor kroni beliau. Si budak berkepala besar dan berbadan kecik ini juga mempunyai keinginan menjadi Ketua AMK pada pemilihan yg lepas tetapi tarik gear kerana kecut perut dgn Sam Ketot...Difahamkan juga kerja-kerja alam flora tersebut telah 3 bulan tergantung akibat ketamakan pemimpin kesayangan rakyat selangor ini..alam flora dijangka akan melantik kontraktor pada bulan Mei ini...mari-mari kita lihat siapa yg kena!!! KITA JUGA MENDESAK SPRM UNTUK TURUT SERTA DALAM PEMILIHAN INI BAGI MEMBUKTIKAN KETELUSAN YANG DILAUNGKAN OLEH PKR!!!!!.......

Anwar Dan Azmin tolonglah saman Ummi!!!!!!!

wahai anwar dan azmin tolonglah dikau menyaman ummi hafilda..Pelbagai pendedahan telah dilakukan oleh ummi didalam edisi ceramah SSDE. Kenapa anwar dan azmin masih mendiamkan diri? adakah segala pendedahan yang dilakukan adalah benar??? yang terbaru semalam ummi beceramah sekali lagi di DUN Sementa..ribuan rakyat menantikan pendedahan pengkhianat negara ini didedahkan. kenapa anwar masih berdiam diri?? benar ke ko Main dgn Shamsidar?? takut ka??? atau takut terjerat diri sendiri??? didalam ceramah beliau ada mengulas mengenai kekayaan Azmin dan Shamsidar. Ummi juga turut menunjukkan resit-resit kepunyaan Azmin dan Shamshida yang bernilai 20 juta.Dalam usia 25 tahun sahaja, Azmin telah menjadi jutawan. Ini adalah resit-resit yang asli. Saya ada banyak lagi yang saya simpan. Separuhnya telah diserahkan kepada SPRM dan separuhnya masih ada.Dekat sini sahaja, yang ada ditangan saya 20 juta kepunyaan Azmin dengan Shamsida Taharin. Jadi tak usah tuduh orang lain perompak, penyamun, mereka adalah bapa segala rasuah, mereka lah bapa segala penyamun, mereka lah bapa segala perompak.

Thursday, 21 April 2011

Ketua Bahagian UMNO kaki Liwat sudah dikenal Pasti!!!!

Salam Jumaat Semua..sepatutnya hari ini kami mendedahkan siapa ketua bahagian umno yang hina perangainya yang didakwa kaki liwat. oleh nasihat pihak tertentu pihak kami akur dan memberi peluang kepada lembaga disiplin untuk menyelesaikan masalah ini..Tapi jgn ingat kami akan terus diam dlm usaha membersihkan nama UMNO. jgn ingat ingat boleh terlepas..ko sanggup meliwat pemandu peribadi berumur 18 tahun..lepas tu ko bawa dia menginap di sebuah hotel terkemuka semasa persidangan UMNO di Pwtc ko boleh terlepas..Dahlah UMNO Kedah terbahagi 3..dalam usaha UMNO Kedah utk memenangi pilihanraya akan datang ko pulak buat hal..kenapalah malang sekali UMNO Kedah mempunyai pemimpin sebegini rupa..adakah kerana ko dah berkahwin atas pilihan org tua ko dapat mengaburi mata rakyat..UMNO Kedah jgn beselindung NYAHKAN org ini dari pimpinan UMNO KEDAH...difahamkan pemimpin Di Kedah juga tahu perbuatan terkutuk si peliwat ini dan pernah mengintip pergerakan si peliwat ini...hari ini hari jumaat hari penghulu segala hari. diharap hari ini dapat memberi kita hidayah dan diberkati usaha kita untuk membersihkan nama UMNO...UMNO harapan Bangsa..Perjuangan harus diteruskan...Wallahuallam...Jumpa lagi...

BENARKAH DIA SEORANG HOMOSEKS? BENARKAH OMEGA MILIK ANWAR??

ANWAR IBRAHIM MEMANG SEORANG PENGKHIANAT KEPADA BANGSA DAN NEGARA,APA YANG DIA TAHU ADALAH MENIPU ORANG,KALAU DULU MASA DI UNIVERSITI DIA PERGUNAKAN ORANG LAIN UNTUK KEPENTINGAN DIRI DIA SENDIRI,PERKARA INI TERBAWA BAWA SAMPAI SEKARANG.KALAU DULU ADA KAWAN KAWAN NYA YANG BERCAKAP DIA KAKI LIWAT SAYA TAK PERCAYA KERANA MACAM MANA SEORANG YANG NAMPAK ALIM BOLEH MELAKUKAN LIWAT,PERNAH SATU KETIKA APABILA KAWAN KAWAN DIA BERCERITA AKU MACAM TAK PERCAYA.TETAPI SEJAK BERITA DIA MELIWAT ORANG TERSEBAR BARU AKU PERCAYA AKAN PERKARA TERSEBUT.SEMASA DIA MENJADI TIMBALAN PERDANA MENTERI DAN JUGA MENTERI KEWANGAN DIA TELAH BANYAK MENJUAL RAHSIA NEGARA KITA KEPADA AMERIKA TETAPI TIDAK DAPAT DIBUKTIKAN.KALAU TUN DR MAHATHIR TIDAK PERASAN PERKARA TERSEBUT TAK TAHULAH APA YANG AKAN JADI KEPADA NEGARA KITA. KERANA ANWAR MELAYU PECAH BELAH ! SAMA SAMALAH KITA RENUNGKAN PERKARA INI.

Naib Presiden MCA yang Bebal!!!

hari ini dlm portal malaysiakini Naib presiden MCA dan juga Timbalan Menteri Belia dan Sukan Gan Ping Sieu menggesa Ketua Menteri Sarawak Tan Sri Abdul Taib Mahmud meletakkan jawatannya lebih awal daripada jangka masa dua tahun yang dijanjikannya. bebal punya lah org ni.. ko xtau ke yang kalah SUPP iaitu parti cina! yang ko bebal kenapa??? PBB menang semua kerusi yang di pertandingkan ko suruh Pehin Sri Taib letak jawatan. memang bebal lah naib presiden mca ni!! ko tumpukan pada parti MCA yang sudah hilang sokongan kaum cina xperlu nak sibuk tentang politik parti lain..bebal lah mamat ni!!!

Wednesday, 20 April 2011

TERPAKSA BONGKAR!!! KETUA BAHAGIAN UMNO GAY...

Seorang ahli umno yang berjawatan ketua bahagian umno malangnya sekali seorang yang minat nya terhadap lelaki..aduh..nak tak nak terpaksa bongkar demi kebaikan Umno. difahamkan bahawa ketua bahagian ini sudah berkahwin dan mempunyai beberapa org anak..cerita ini didedahkan oleh bekas pemandu peribadinya dan beberapa ahli umno yang telah lama memerhatikan pergerakan beliau..ketua bahagian ini amat dikenali oleh semua rakyat di utara..ekori pendedahan pemandu peribadi beliau selepas ini......

Tuesday, 19 April 2011

Bongkar :Anwar kebal dari dikenakan tindakan undang-undang

Adakanah anwar kebal dari dikenakan tindakan undang-undang..oleh sumber yg diperolehi anwar dikatakan mempunyai hubungan intim dengan seseorang individu yang dapat mengelakkan dari dikenakan tindakan undang2. Lihat bertapa bebasnya anwar membuat fitnah dan tuduhan terhadap kepimpinan perdana menteri kita. Anwar juga sering mengalihkan tuduhan terhadapnya dengan merancang isu-isu yg baru.. Jika di lihat anwar masih lagi mempunyai hubungan rapat dgn individu didalam kerajaan dan berjawatan menteri. Tidak mustahil ini berlaku kerana anwar masih mempunyai pengikut sejatinya di dalam Umno.. Ini dinamakan penghianat didalam Umno..pucuk pimpinan Umno harus memandang serius perkara ini...selepas ini akan di bongkarkan hubungan anwar bersama seorang menteri besar dibawah kepimpinan UMNO...

DAPig gembira Pas diperbodoh

Kesian pas diperbodohkan dan dimalukan oleh dap..sebuah salah satunya parti yg kononnya memperjuangkan islam diperbodohkan oleh rakyat sarawak..rakyat sarawak tidak menerima pas malah menolak perjuang pas yg bersetongkol dgn DAPig..dengarnya nik aziz kian gelisah dgn caturan pemimpin kanan pas yg bertelagah sesama sendiri...alahai kesiannya melihat parti politik org melayu yakni parti islam diperbodohkan oleh DAPing....

Berita Buruk Buat Ahli UMNO!!!! Ada ketua Bahagian Kaki Liwat!!!!

aduh..apa crita ni.... seorang ketua bahagian umno di utara dikatan seorang kaki liwat..didakwa pihak atasan sedang memerhatikan beliau dan akan dikenakan tindakan disiplin??? betul ke??? aduh apa nak jadi ni..baru PM mendapat sokongan rakyat pemimpin pulak buat hal.....tunggu jumaat akan dibongkarkan nama Ketua Bahagian tersebut!...

Anwar melayu sejati...












melayu akan hilang kuasa jika pengkhianat anwar masih bermaharajalela..bodohnya semua ahli pkr..buta tuli..pemimpim yg jahanam dia pegi sokong...aduh wahai melayu...kita bongkar keburukan pemimpin bernama anwar.....

Salam Semua

salam semua sekalian. wujudnya blog gerakan melayu raya ini adalah untuk menilai sejauh mana sokongan dan besatu padunya org melayu di dalam negara kita ini. ini adalah faktor pilihanraya sarawak dimana kaum cina semakin cenderung kearah Dap yg kita ketahui parti perkauman...selepas ini akan di bongkar kenapa melayu di negara kita berpecah belah...tunggu kami rungkai kan