Harakah keadilan Malaysiakini Metro beritaharian NST utusan

Thursday 20 September 2012

PEMUDA UMNO DAN PEMUDA PAS BODOH..


Kepada Pemuda Umno dan Pemuda Pas anda memang bodoh. Kenapa nak buat tempat yg berlainan? Apa lah salah klu bersama walaupun sekejap. Ini menunjukkan kita tidak Ikhlas untuk mempertahankan agama. Cuba lah kita Bersatu walaupun 1 minit untuk menunjukkan Kasih kita kepada Nabi Muhammad S.A.W. Klu kita sesama Islam pun tidak bole bersatu demi agama jangan salahkan orang lain jika tidak menghormati agama kita. Takut Kesesakan lah. Bodoh Punya Alasan. Pemuda Umno Dan Pemuda Pas lu orang memang bodoh dan Bacol!!!

1 comment:

  1. Salam, saya bukan penyokong BN dan bukan juga penyokong PR. Saya hanya inginkan Melayu Islam baik dalam BN mahupun dalam PR bersatu, lupakan perseteruan politik, hapuskan dendam, buang kisah lama dan bersatu membentuk satu ikatan Bangsa Melayu Islam yang tunggal di negara ini.

    Kita Melayu islam hanya ada 51% dari penduduk Malaysia, bayangkan apa akan jadi bila dengan majoriti sekecil itu kita berpecah pula kepada beberapa parti politik, ertinya kitya hanya tinggal tak sampai 25% saja. Apa yang mampu kita buat dengan jumlah sekecil itu? Bagaimana Malaysia yang akan kita bawa selepas ini?

    Saya sangat berharap PAS dan UMNO bersatu, dengan syarat PAS tinggalkan pakatan dengan DAP dan PKR dan UMNO tinggalkan barisan dengan MIC, MCA, SUPP dll. Itu saja jalannya untuk melihat Melayu Islam kembali disegani di negara ini.

    Semoga kita boleh bersahabat dan boleh mengambil menefaat daripadanya.

    ReplyDelete