Wednesday, 29 June 2011

PANAS VIDEO SEX TERBARU!!!!

BERITA MENGEJUTKAN JUMAAT INI....

Saya dapat info dari rakan-rakan dan mengatakan ada berita dan sesuatu akan terjadi jumaat ini...adakah ini tanda-tanda kebangkitan suara rakyat yang kini telah lama berdiamkan diri melihat gelagat dan lakonan parti pembangkang yang seolah-olah telah melampaui batas? Bangsa Melayu mempunyai sifat-sifat yang amat terpuji seperti cakap berkias dan berpantun, nasihat berlapik, menghormati dan menjaga orang lain, lemah lembut, berbudi-bahasa, sopan beradab dan pelbagai lagi adat budaya dan kehalusan budi Melayu yang amat tinggi dan tiada tolok bandingnya. Adakah sikap pemimpin DAP membuatkan orang melayu terkejut dari buaian mimpi? sama-sama kita nanti akan....

Monday, 27 June 2011

SAM KETOT RACANCANG GEMPUR PEJABAT UMNO MALAM INI?

sam ketot@bacol dicabar gempur pejabat UMNO pula selepas pemuda UMNO menggempur HQ PKR malam tadi..ada berani ka SAM ketot??? AMK semua bacol ka?? cakap je lebih..boleh ke AMK kumpul 3000 org berkumpul macam PEMUDA UMNO buat??? hahaha..setakat ahli cuput mampos lah xdapat...BOOOOO..BACOL punya AMK..baik kasi telor anjing makan..nak berentap kat BERSHIT konon..TAHNIAH PEMUDA UMNO..kita bole berhimpun secara aman..adakah puak-puak BERSHIT sudah gentar??? itu baru sikit PEMUDA yang turun..itu belum lagi semboyan dibunyikan...hahahah...bodoh punya AMK....

13 Mei akan berulang kembali!!!!


Dalam ketamadunan rakyat Malaysia yang semakin bijak dan rasional, masih ada segolongan rakyat yang masih mahu mengamalkan undang-undang rimba di dalam negara yang sedang membangun ini. Undang-undang rimba yang menekankan siapa yang kuat dari segi fizikal yang harus menguasai rimba. Jika berlaku perselisihan maka harus jahanamlah suasana hutan tersebut.

Disini saya ingin berkongsi secara rasional apakah kelebihan dan keburukan yang kita semua rakyat Malaysia perolehi dari demonstrasi jalanan yang dianjurkan oleh segolongan masyarakat yang "prihatin" dengan kemajuan negara.

KELEBIHAN
  1. Menzahirkan rasa prihatin dan tanggungjawab terhadap sesuatu isu.
  2. Mengeratkan hubungan sesama penunjuk perasaan
  3. Menonjolkan kuasa segolongan pemimpin yg mengambil kesempatan
  4. Dapat baju, sepanduk, mafla dan mungkin duit kopi percuma
  5. Memberi polis kerja di hujung minggu
  6. Membantu polis untuk mencuba peralatan kelengkapan senjata mereka
  7. Menarik ramai wartawan dari luar negara buat liputan di negara kita
  8. Penunjuk perasaan dapat mengisi masa lapang hujung minggu
KEBURUKAN
  1. Menjatuhkan maruah dan kedaulatan negara.
  2. Mencabul hak demokrasi rakyat jelata
  3. Menganggu keamanan negara
  4. Menyusahkan rakyat.
  5. Banyak perniagaan terpaksa ditutup
  6. Ramai pelancong luar negara lari
  7. Menyebabkan banyak kerosakan berlaku
  8. Meningkatkan kos operasi pentadbiran pasukan keselamatan negara
  9. Membuang masa
  10. Membuang duit rakyat.

Banyak lagi kelebihan dan keburukkan yang boileh disenaraikan dari demonstrasi jalanan ini. Sama-samalah kita renungkan kerana lebih 50 tahun kita merdeka menunjukkan kematangan dan kredebiliti negara ini.

Saturday, 25 June 2011

BEKAS KP JKR JUDIN ABD KARIM ENGGAN BERPINDAH !!!

Menteri Kerja Raya Datuk Shaziman Abu Mansor meminta pegawai dan kakitangan Jabatan Kerja Raya (JKR) menjalankan tugas mereka seperti biasa tanpa memikirkan isu pelantikan ketua pengarah jabatan itu.
Beliau berkata mereka perlu membiarkan isu berkenaan diselesaikan Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA.
"Saya dapati operasi JKR berjalan lancar dan saya yakin isu itu dapat diselesaikan oleh pihak JPA dalam masa terdekat ini," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Karnival Kementerian Kerja Raya Ke-60 di sini, Sabtu.
Sebelum ini, Shaziman berkata beliau yakin kontroversi itu dapat diselesaikan kerana sistem perkhidmatan awam negara memiliki tata cara tersendiri.
Semalam, Ketua Pengarah JPA Datuk Seri Abu Bakar Abdullah berkata pelan penyelesaian yang dirangka dijangka mampu menangani isu berkenaan jika ia diterima pihak terbabit. Kemelut pelantikan jawatan itu timbul apabila bekas Ketua Pengarah JKR Datuk Seri Judin Abdul Karim, yang dipinjam bagi mengisi jawatan Ketua Eksekutif Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) pada 1 Mei lalu, enggan mengosongkan biliknya meskipun pengganti beliau Datuk Mohd Noor Yaacob mula bertugas.

Friday, 24 June 2011

TERKINI : JONAH TIMBALAN AMK DI TAHAN PIHAK POLIS


TERKINI : Jonah Timbalan AMK telah ditahan polis di IPK Shah Alam kerana didakwa untuk kempen untuk BESIH di uptown shah alam pukul 9.00mlm tadi...apa lagi ambiga pegi lah backup si jonah tu...wakakakak...masak lah ko jonah..ko tunjuk handal sangat ya...nak amik ko..org lain syok-syok duduk rumah tengok maharaja lawak ko duduk lah lokap mlm ni..wakakaka...ambiga pulak malas nak layan..padan muka..buat semua ahli PKR yang bingai tu sendiri mau ingat lah....

Thursday, 23 June 2011

KAKI GANJA BERSUKA-RIA...


WASHINGTON: Sekumpulan wakil rakyat Amerika Syarikat (AS) merancang untuk memperkenalkan satu rang undang-undang yang membenarkan penggunaan ganja di seluruh negara ini, menurut kumpulan-kumpulan yang menyokong penggunaan dadah itu, Rabu.
Undang-undang itu akan mengehadkan peranan kerajaan Persekutuan dalam penguatkuasaan penyeludupan merentasi sempadan atau antara negeri dan membenarkan rakyat menanam, mengguna atau menjual ganja di negeri yang membenarkan aktiviti itu.

Wednesday, 22 June 2011

DAP sekali lagi menghina Melayu

kalu tak nak pkai duit rakyat pakai lah duit sendiri.....kat Mydin ada bnyak tak smpai 20 hinggit pun satu kasi alasan biar lah rasional....ni bukan soal paham atau tak paham Islam tapi soal menghormati adat....ada paham ...??????? jelas terbukti mmg DAP amat antikan Islam dan Melayu. tunggulah bila mereka bila benar2 berkuasa di Pusat nanti, Cina saja kontrol kuasa penting, Melayu dan bumiputera cuma dapat sisa.belum pegang tampok negara dah tunjukkan angkuh ...dah itu pakaian rasmi..so pakai je apa masalahnyer...kalau macam nie lah tabiat org DAP dan pakatan rakyat amnyer..memang DAP nie sanggup membuang apa saja yg difikirkan tidak perlu langsung tak menghormati..undang2 malaysia belum berkuasa lagi dh tunjuk berlagak..kalu dh berkuasa tak tahu la

Tuesday, 21 June 2011

Singapura Jangan Kurang Ajar!!!

KUALA LUMPUR: Malaysia mengingatkan Singapura bahawa republik itu jangan berdalih dengan memberi alasan ruang udara negara mereka yang kecil sebagai sebab untuk menceroboh negara ini.
Menteri Pertahanan Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi berkata, Malaysia tahu bahawa Singapura adalah negara jiran yang terdekat dengan ruang udara mereka terlalu kecil sehingga memungkinkan jet republik itu 'terbabas' ke ruang udara negara ini.

Sunday, 19 June 2011

Kerana Politik Islam Dilacurkan...



renung-renungkan lah bersama....

Polis Selangor Cari Dua Saksi Kes Bunuh

SHAH ALAM: Polis sedang mengesan dua lelaki yang merupakan saksi bagi satu kes bunuh di Taman Kanagapuram, Petaling Jaya pada 16 Julai 2008.
Ketua Polis Daerah Petaling Jaya ACP Arjunaidi Mohamed berkata dua lelaki terbabit dikenali sebagai A. Kevin Kennedy, 33, yang alamat terakhirnya ialah Rumah Panjang Pantai Dalam, Kuala Lumpur manakala seorang lagi M. Murugan, 29, beralamat di Taman Seri Sentosa, Petaling Jaya.
"Selain itu kedua-dua penama turut dikehendaki hadir perbicaraan yang ditetapkan pada 28 Jun sehingga 30 Jun ini di Mahkamah Tinggi Jenayah 6 Shah Alam," katanya dalam satu kenyataan yang dikeluarkan oleh Pusat Media Polis Kontinjen Selangor di sini Ahad.
Beliau berkata orang ramai yang mengenali kedua-dua lelaki itu atau mempunyai maklumat mengenai mereka diminta menghubungi ASP Nasrol Hamzah di talian 03-7966222 atau balai polis berhampiran.- BERNAMA

Tuesday, 14 June 2011

Kerajaan jangan tunduk pada DAP dan Mca !!!

Nelayan di sekitar Pahang kini mogok kerana ingin mendesak kerajaan menurunkan harga diesel. bila diesel dah murah diorang pegi jual diesel subsidi tu. lagi satu aku dapat info rata-rata nelayan laut dalam ini menjual ikan kepada nelayan negara lain. pastu jual mahal kat peniaga cakap tangkapan kurang. padahal dah habis jual kat tengah laut. Jabatan Perikanan pun makan gaji buta. Cuba lah jengok-jengok sikit kat tengah laut tu..Menteri Pertanian digesa menarik balik je lesen peniaga yang mogok ni..diorang ingat Diesel tu mak bapak diorang yang punya.. pastu DAP dan MCA mula lah nak jadi hero..pirahhh...pegi jahanam ko DAP dan MCA..apa lagi lu orang mau? MCA bengap dan bole tarik pengundi cina ke?? semua lu minta semua dapat pastu bagi undi sama DAP...MCA lu bole berambus lah dari BN..orang-orang melayu bangkitlah..tingkatkan lah ekonomi..jangan berharap pada bangsa lain lagi...

Laman Web Kerajaan Digodam

 Pemantau keselamatan siber, CyberSecurity Malaysia mengesahkan wujudnya ancaman sekumpulan penggodam untuk menyerang laman web kerajaan,www.malaysia.gov.my.
Ancaman itu diposkan dalam bentuk grafik melalui di http://i.imgur.com/PTFWh.png itu bukan palsu dan CyberSecurity telah bersiap sedia berdepan tindakan penggodam terbabit secara serius.

Monday, 13 June 2011

Powernya Seorang MB...!!!!


Pengarah Ditamas Sdn Bhd, Shamsuddin Hayroni memberitahu Mahkamah Tinggi di sini pada Isnin, bahawa beliau tidak mempunyai pilihan selain mematuhi arahan bekas Menteri Besar (MB) Selangor, Dr Mohamad Khir Toyo agar membeli dua lot tanah dan rumah di Seksyen 7, di sini pada tahun 2004.

Sunday, 12 June 2011

UMNO Selangor Lembab !!!


Jumaat lepas PKR memainkan peranan dan niat jahat mereka di seluruh masjid di selangor Baca Disini.... UMNO Selangor tolong lah buat sesuat sebelum fikiran rakyat selangor diracuni. Sultan Selangor juga telah bertitah tidak dibenarkan berpolitik didalam masjid. tetapi khutbah jumaat yang lepas seolah-olah dengan cara halus PKR meracuni fikiran jemaah di Selangor. Kenapa Umno Selangor berdiam diri? atau pun sedang leka untuk megejar menjadi calon di bahagian masing2 ??? kalau macam ni lah UMNO Selangor jangan mimpilah nak menang PRU 13 di Selangor..silap-silap bungkus semua..baru ada akal..pastu baru lah sesibuk..padan muka..banyak isu -isu yang besar yang boleh UMNO perjuangkan tetapi UMNO Selangor gagal!! tengok lah isu pasir yang lepas..hangat-hangat tahi ayam...pastu diam je...
renung-renungkan lah wahai UMNO Selangor...

Friday, 10 June 2011

Anwar cuba raih simpati di Khutbah Jumaat di Seluruh Masjid di Selangor...

sila baca dan fahami.....


Sidang Jumaat Yang Dirahmati Allah,
Saya berpesan kepada diri saya dan menyeru kepada sidang Jumaat yang dikasihi supaya sentiasa istiqamah bersama Islam. Marilah kita bertaqwa kepada Allah SWT, dengan melaksanakan segala perintah-Nya dan menjauhi segala larangan-Nya. Sesungguhnya orang yang paling mulia di sisi Allah SWT ialah orang yang paling bertaqwa.
Firman Allah S.W.T dalam surah Al-Hujrat ayat 13:
"Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya).

Thursday, 9 June 2011

Khir Toyo Bekas MB paling Kaya !!!!!

 Bekas Menteri Besar Selangor, Dr Mohamad Khir Toyo didakwa telah membelanjakan kira-kira RM6 juta bagi kerja-kerja pengubahsuaian banglo di Seksyen 7, di sini yang berkonsep Bali.
Perkara tersebut didedahkan oleh pereka laman yang dilantik untuk melakukan pengubahsuaian tersebut, Nasir Ismail, 55, di Mahkamah Tinggi di sini, pada Khamis.

Wednesday, 8 June 2011

PKR istihar Muflis....


Bangunan yang menempatkan ibu pejabat Parti Keadilan Rakyat (PKR) di sini akan dilelong sekaligus menjadikan parti itu tanpa pejabat.
Bendahari PKR William Leong yang mengesahkan perkara itu berkata lelongan awam akan diadakan di sebuah pejabat di Brickfields dekat sini, petang Khamis.

Kerajaan Takut dengan Astro Cekik Darah!!!!

Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) mengancam akan menggerakkan usaha memboikot Astro ekoran langkah stesen televisyen berbayar itu untuk menaikkan caj langganan mulai Julai ini.
Sambil menyifatkan kenaikan itu sebagai membebankan pengguna, Penasihat PPIM Tengku Azwil Tengku Abdul Razak meminta Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) dan Kementerian Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan menyiasat apa yang dinamakan oleh Astro itu sebagai "penyelarasan caj langganan" yang baru.

Monday, 6 June 2011

PRU 13 Bulan Julai 2011???

PRU 13 Bulan Julai 2011?  adakah ini semua permainan pembangkang ?
baca disini...Menurut ramalan umum, PRU ke-13 boleh diadakan seawal Julai hadapan - sesuai dengan andaian berseloroh Muhyiddin itu - jika Najib dan BN sudah benar-benar bersedia. Namun, pilihan raya boleh juga ditangguhkan sehingga tahun 2012 sekiranya persiapan Umno dan ahli-ahli komponennya dalam MCA, Gerakan dan MIC belum bersedia berubah.

Sunday, 5 June 2011

BN dijadikan Kambing Hitam...



Barisan Nasional (BN) bukanlah kambing hitam dalam isu penyebaran video seks yang dikatakan melibatkan seorang pemimpin pembangkang mirip Datuk Seri Anwar Ibrahim, kata Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin.
"BN adalah parti yang jelas, telus. BN akan siasat apakah sebabnya sesuatu perkara itu berlaku, itu pendekatan yang kita ambil. Kita awal-awal lagi pun sudah katakan yang ini bukan permainan kita, ia dilakukan oleh pihak tertentu," katanya kepada pemberita selepas mengadakan lawatan ke Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi sempena program turun padangnya ke sekitar Kuala Lumpur, Ahad.

Friday, 3 June 2011

PAS KORBAN NEGARA ISLAM DEMI DAP....




Selepas gagal meyakinkan komponen Pakatan Rakyat khususnya DAP mengenai konsep negara Islam, PAS kini tegas mahu melaksanakan agenda perubahan menerusi slogan 'negara berkebajikan'.
Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang menyifatkan konsep negara berkebajikan yang dibawa oleh parti itu kini lebih terbuka khususnya bagi mengukuhkan hubungan dengan sekutunya dalam Pakatan Rakyat.

Thursday, 2 June 2011

Tony bida beli West Ham


USAHAWAN penerbangan Malaysia, Datuk Seri Tony Fernandes mengesahkan dia mengemukakan bidaan untuk membeli kelab bola sepak yang tersingkir daripada Liga Perdana Inggeris (EPL) West Ham.
“Untuk semua peminat West Ham, satu tawaran dikemukakan kepada pemilik kelab. Kita tunggu dan lihat sama ada mereka menerimanya,” kata pemilik syarikat penerbangan AirAsia dan pemilik pasukan Formula Satu (F1) Team Lotus itu dalam laman Twitternya.

Akhirnya UMNO melutut kepada MCA!!! TAHNIAH!!!!

Pembahagian biasiswa mengikut kaum adalah seperti berikut:

- Melayu - 3 orang
- Bumiputera Sarawak - 1 orang
- Cina - 71 orang
- India - 11 orang

Berdasarkan pembahagian biasiswa tersebut, didapati pelajar Cina paling ramai menerimanya, manakala kaum Melayu / Bumiputera hanya mempunyai 4 orang wakil. 

TAHNIAH KERAJAAN!!!! MELAYU AKAN UNDI UMNO!!!!!

Wednesday, 1 June 2011

NASIB PKR 8 JUN INI........

KUALA LUMPUR 1 Jun — Mahkamah Tinggi menetapkan 8 Jun ini untuk mendengar permohonan awal Parti Keadilan Rakyat (PKR) bagi mendapatkan kebenaran mahkamah untuk mencabar keputusan Pendaftar Pertubuhan Malaysia (ROS) membatalkan pendaftaran parti itu.
Semalam, Presiden PKR, Datuk Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail dan Setiausaha Agungnya, Saifuddin Nasution Ismail memfailkan permohonan kebenaran untuk semakan kehakiman dan menamakan ROS sebagai responden.
Jika mereka berjaya mendapatkan kebenaran itu, mahkamah akan mendengar hujahan substantif PKR berhubung kes berkenaan.
PKR juga diberi tempoh sehingga 9 Jun untuk mengemukakan surat tunjuk sebab kepada ROS mengapa parti itu tidak boleh dibubarkan.
Salah seorang peguam PKR Fadiah Nadwa Fikri memberitahu media tarikh itu ditetapkan oleh Timbalan Pendaftar Mahkamah Tinggi Azrul Darus dan kes itu dijadual didengar di hadapan Hakim Abang Iskandar Abang Hashim.