Wednesday, 22 June 2011

DAP sekali lagi menghina Melayu

kalu tak nak pkai duit rakyat pakai lah duit sendiri.....kat Mydin ada bnyak tak smpai 20 hinggit pun satu kasi alasan biar lah rasional....ni bukan soal paham atau tak paham Islam tapi soal menghormati adat....ada paham ...??????? jelas terbukti mmg DAP amat antikan Islam dan Melayu. tunggulah bila mereka bila benar2 berkuasa di Pusat nanti, Cina saja kontrol kuasa penting, Melayu dan bumiputera cuma dapat sisa.belum pegang tampok negara dah tunjukkan angkuh ...dah itu pakaian rasmi..so pakai je apa masalahnyer...kalau macam nie lah tabiat org DAP dan pakatan rakyat amnyer..memang DAP nie sanggup membuang apa saja yg difikirkan tidak perlu langsung tak menghormati..undang2 malaysia belum berkuasa lagi dh tunjuk berlagak..kalu dh berkuasa tak tahu la

No comments:

Post a Comment