Tuesday, 14 June 2011

Kerajaan jangan tunduk pada DAP dan Mca !!!

Nelayan di sekitar Pahang kini mogok kerana ingin mendesak kerajaan menurunkan harga diesel. bila diesel dah murah diorang pegi jual diesel subsidi tu. lagi satu aku dapat info rata-rata nelayan laut dalam ini menjual ikan kepada nelayan negara lain. pastu jual mahal kat peniaga cakap tangkapan kurang. padahal dah habis jual kat tengah laut. Jabatan Perikanan pun makan gaji buta. Cuba lah jengok-jengok sikit kat tengah laut tu..Menteri Pertanian digesa menarik balik je lesen peniaga yang mogok ni..diorang ingat Diesel tu mak bapak diorang yang punya.. pastu DAP dan MCA mula lah nak jadi hero..pirahhh...pegi jahanam ko DAP dan MCA..apa lagi lu orang mau? MCA bengap dan bole tarik pengundi cina ke?? semua lu minta semua dapat pastu bagi undi sama DAP...MCA lu bole berambus lah dari BN..orang-orang melayu bangkitlah..tingkatkan lah ekonomi..jangan berharap pada bangsa lain lagi...

No comments:

Post a Comment