Saturday, 28 May 2011

RAMAI PELACUR DI BUKIT TINGGI KLANG!!!!

Baru balik dari pusing-pusing dibandar Klang. alangkah terkejut melihat kepesatan pembangunan di bukit tinggi klang. bukan pembangunan apa pun cuma ialah Pembangunan yang paling ketara adalah hotel-hotel budget..perhhhh...hampir setiap blok kedai baru di bukit tinggi klang mempunyai hotel budget..yang menjadi persoalannya untuk apakah hotel budget yang begitu banyak? adakan kerana kerajaan negeri selangor menyokong industri pelancongan kearah bidang perhotelan sahaja? banyak ke tempat pelancongan di daerah klang khususnya di bukit tinggi klang?? adakah semata-mata hendak shopping di jusco bukit tinggi, pelancong tidur semalam di budget hotel??? musykil aku..semenjak DAPing berkuasa di bandar-bandar di selangor banyak pulak hotel2 budget..UMNO Selangor buat apa?? xakan biarkan je?? dah lah rumah urut semakin banyak.. nampak sangat korang ni xnak rampas balik selangor! mcm2 isu yang UMNO Selangor xendahkan..nak cakap bodoh tapi semua pandai2...renung-renungkan lah bersama...

No comments:

Post a Comment