Harakah keadilan Malaysiakini Metro beritaharian NST utusan

Wednesday 30 November 2011

PRU FEBRUARY 2012

KUALA LUMPUR: Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak pada Khamis sekali lagi memberi bayangan atau petunjuk bahawa Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13) akan diadakan tidak lama lagi.
Najib, yang juga presiden Umno dalam ucapan perasmian pada Perhimpunan Agung Umno 2011 di sini, mengingatkan semua anggota parti supaya "merapatkan saf, menyalakan jamung dan menggigit sekuatnya perjuangan dengan geraham kita" bagi menghadapi pilihan raya umum akan datang.
"Palulah genderang perang, palulah ia tabuh-tabuhan dan tiupkanlah semboyan. Masanya sudah hampir, waktunya sudah tiba.
"Bingkaslah orang-orang Umno, kita turun ke medan bakti," katanya sambil melaungkan Hidup Umno yang disambut gemuruh 2,711 perwakilan di Dewan Merdeka, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC).
Najib dalam amanatnya kepada perwakilan pada Selasa lepas mahu pimpinan parti di peringkat bahagian dan akar umbi bekerja secara luar biasa bagi menghadapi PRU-13 akan datang.
Perdana Menteri juga berpesan supaya para wakil bahagian parti jangan mengambil mudah PRU-13 kerana cabarannya pasti luar biasa dan yang paling getir bakal dihadapi oleh parti politik terbesar negara itu.

No comments:

Post a Comment