Tuesday, 1 November 2011

SEMUA BODOH!!



EH.. bangang betul lah. pegi mampuslah harga 6.5 juta ke, 65 juta ke, 3.5 juta. yang penting sekarang mana ko dapat duit berjuta-juta. Pastu bole lepas pula loan berjuta. Bank pun Bodoh!. kalau rakyat nak pinjam 120 ribu beli rumah pun payah ko nak lulus. Maklumlah MB masa tu..Masyukkkkkkk... Ini lah namanya rosak susu sebelanga sebab nila setitik yang menjahanam.berapa sangat gaji kau. malas lah aku nak ulas. Tapi banyak pulak blogger yang nak cover. Pegi lantak lah dia. Agaknya Korang makan2 kat umah dia pastu lembut hati..hahahahah.. Rakyat tak bodoh lah. Lagi menyampah ada lah. Meluat aku dengar nama si penyapu ni lah. Negeri lain bungkus PRU 12 sbb tsunami politik. Tapi di Selangor sbb si penyapu Selangor jahanam. Sayangi BN! Nyahkan Orang ini dalam UMNO/BN kalau nak merampas kembali Selangor. Klu tak jangan mimpi lah....

No comments:

Post a Comment