Monday, 19 December 2011

PEMUDA UMNO BACOL!!!


Bila bendera Gambar Presiden sendiri diturunkan mana PEMUDA UMNO? apa tindakan mereka?? aku cukup terkilan lah dengan Pemuda UMNO bacol ni. Ni yang nak buat aku maki hamun PEMUDA ni.Pemuda UMNO Malaysia ada 20 exco, setiap mereka ada portfolio masing2, bila bendera Presiden diturunkan,  tindakan dari exco senyap membisu, maruah dah diceroboh pun longlai macam tak ada amanah! Kalau setakat pegang jawatan duduk di pejabat, elok tak payah bertanding .. Pemuda ibarat jeneral perang bak kata KJ pada PAU yang lepas .. Benar atau retorik? korang jangan angan2 lah nak menang PRU 13 nanti. Mahasiswa pun korang xbole nak jaga. Confirm Bungkuslah. Bila dah bungkus baru tau langit tinggi ke rendah.nak harapkan menteri bersuara memang xadalah. Orang masuk rumah sendiri buat kacau tapi masih lagi bacol lagi! BODOH! Sendiri lihat dan nilai !!

No comments:

Post a Comment