Harakah keadilan Malaysiakini Metro beritaharian NST utusan

Sunday 10 July 2011

PERKASA DIBUBARKAN ???


Sebelum ini kita dengari pelbagai statment dan bantahan dari PERKASA mengenai sebelum perhimpunan Bershit diadakan semalam mari kita cuba ingati.

 1) “Saya akan lawan habis-habisan, ertinya pada hari tersebut akan berlaku pertembungan, kalau ini berlaku, ia untuk kebaikkan,”(kata Ibrahim Ali). 

 2) "Kalau mereka tidak membatalkan perhimpunan 9 Julai ini, kita akan mengadakan perhimpunan di Jambatan Pulau Pinang pada 8 Julai. Kita boleh buat. "Biar siapa pun tak boleh masuk atau keluar (Pulau Pinang). Kita tengok siapa yang akan susah,(kata Yang Dipertua Perkasa Pulau Pinang). 

Sudah lah cakap je lebih..pastu cakap 50 bas yang membawa ahli perkasa seluruh negara terkandas oleh sekatan pihak polis. Yang bodoh pegi naik bas apahal. nak mempertahankan negara konon. kalau sekatan jalan raya pun tak bole lepas jangan mimpi lah. lain kali jangan cakap je lebih lah perkasa. Cerita berdentum-dentum. 
Bagus lagi Ambijing dari Presiden Perkasa. tetapi kita mahu menunjukkan yang kita pertahan kan negara. walaupun Patriot tidak seramai BERSHIT tetapi semangat yang ditunjukkan lebih hebat dari duduk bersiar-siar di tasik... renung-renungkan lah bersama...

1 comment:

  1. kecewa dgn perkasa...ckp tak serupa bikin, baru nak jadi ahli, terus cancel, apa guna jadi ahli dgn support perkasa kalu perkasa sendiri Bacul...CKP TAK SERUPA BIKIN!!

    ReplyDelete